Я, Штефлюк Адела, з 2010 працюю в Малинівській ЗОШ І-ІІІ ступенів на
посаді вчителя історії та правознавства. Стаж роботи на посаді класного керівника
– 4 роки. У 2015 році здобула кваліфікаційну категорію - спеціаліст ІІ
категорії.
Маючи не такий великий
педагогічний стаж, все ж із впевненістю можу сказати, що педагогами не стають,
а народжуються. Це дійсно покликання, яке відчуває людина, яке прагне
реалізувати. Тернистий і нелегкий шлях. Та навряд чи ти про це думаєш, коли
зазираєш в очі маленьких п'ятикласників, які прийшли на урок і жадібно ловлять
кожне твоє слово, кожен твій погляд. Ні на що не проміняєш це відчуття! У цю
мить усвідомлюєш, що все зробив правильно, ти на своєму місці!
Цікаво те, що жоден із
моїх близьких не має ніякого відношення до вчительської справи. Але я обрала цю професію свідомо. Без зайвих вагань
і роздумів.
У своїй педагогічній
діяльності намагаюсь розвивати історичне мислення учнів, забезпечую
усвідомлення школярами своєї приналежності до української нації, свого призначення
як людини і громадянина України. В ході навчального процесу я ознайомлюю учнів
з яскравими сторінками історії та її
найвизначнішими діячами, я стараюсь не лише передати учням знання, але й
навчити здобувати їх, самостійно аналізувати й оцінювати окремі факти,
працювати з текстом підручника, користуватись історичною картою. Завжди
плануючи урок, я намагаюсь використовувати різноманітні форми роботи, тобто
побудувати урок таким чином, щоб учні завжди виявляли свою зацікавленість.
Я вважаю, що вчитель повинен бути
віддзеркаленням сучасності, провідником нового, тому у своїй роботі обрала науково-методичною
проблемою : « Використання інноваційних технологій навчання для формування
історичних і правових компетенцій учнів». Я намагаюсь часто використовувати
сучасні технології, адже, наприклад,
демонструючи таким чином кращі зразки та тисячолітні надбання людства,
ти говориш з учнем «однією мовою». Для
цього я створюю мультимедійні та відео презентації
до уроку чи позакласного заходу, залучаю учнів до створення власних презнтацій.
Учні -
мої перші помічники.
Спілкування з ними
надихає мене бути
відданою своїй професії. Пізнати і
навчити дитину у цій справі
немає готових рецептів.
Хоча один є – любити,
розуміти, поважати дитину,
і його я
дотримуюсь.
Немає коментарів:
Дописати коментар